•  
  •  
  •  
  •  

 

POJMOVNIK
STRUKE

VRSTE ISTRAżIVANJA

Planirate svoju novu marketinšku kampanju ili želite provjerite uspješnost već provedene? Uz usluge istraživanja tržišta MediaNet nudi pomoć u planiranju svih elemenata marketinške i PR kampanje te njihovoj konačnoj evaluaciji. Svakom klijentu pružamo dodatnu vrijednost u planiranju i provođenju svojih poslovnih i marketinških aktivnosti kroz slijedeće vrste tematskih istraživanja:

  • Poznatost i povjerenje u proizvod, brand, marku…
  • Ugled i reputacija poduzeća
  • Zadovoljstvo kupaca/potrošača
  • Zadovoljstvo zaposlenih (interna komunikacija)
  • Konzumacija medija
  • Zapaženost kampanje
  • Provjera elemenata vizualne komunikacije (logotip, ambalaža, izgled oglasa)

Pomoći ćemo vam riješiti svaki problem koji se može izmjeriti, evaluirati ili istražiti kroz bilo koji oblik terenskog ili istraživanja za stolom.


  • medijskih objava

  • oglasa

  • analiza

  • godina iskustva