•  
  •  
  •  
  •  

 

POJMOVNIK
STRUKE

SPONZORSKE ANALIZE

Pratimo logotip i imena sponzora u medijima prikazujući vrijednost zauzetog medijskog prostora te na taj način ukazujemo sponzorima koliko je uspješno bilo sponzoriranje određenog događaja. Cilj sponzorskih analiza je da se sponzorima događaja predstave učinci sponzoriranja, odnosno količinu medijskog prostora koji su zauzeli i publicitet koji su ostvarili sponzoriranjem događaja.

U suradnji s našim stručnim timom analitičara određujete elemente vaše analize (vrstu sponzoriranog događaja, vrstu medije, subjekte, parametre) koji će odgovarati isključivo vašim potrebama. Sponzorske analize isporučujemo kao prezentaciju, excel ili word izvještaj koji sadrži prikladne grafove, tablice i tekstualni dio s pripadajućim komentarima.

Broj pojavljivanja sponzora Vrijednost pojavljivanja sponzora Sponzori prema trajanju na TV-u


  • medijskih objava

  • oglasa

  • analiza

  • godina iskustva