•  
  •  
  •  
  •  

 

POJMOVNIK
STRUKE

SLOżENE ANALIZE

Uz kvantitativne elemente, složene analize sadrže dodatne kvalitativne varijable uz pomoć kojih prikazujemo pojavnost u medijima s posebnim naglaskom na status subjekta i vrijednosnu orijentaciju objava na temelju kojih pružamo povratnu informaciju klijentima o učinku njihovih PR aktivnosti. Složene analize predstavljaju još detaljniji i kvalitetniji prikaz vašeg medijskog nastupa pomoću kojeg ćete moći bolje planirati svoju buduću medijsku komunikaciju.

Želite analizirati vlastiti medijski nastup, konkurenciju ili možda određeni događaja ovisi potpuno o vama. U suradnji s našim stručnim timom analitičara određujete elemente vaše analize (vrsta medija, subjekti, parametri) isključivo prema vašim potrebama i željama. Složene medijske analize isporučujemo kao prezentaciju, excel ili word izvještaj koja sadrži prikladne grafove, tablice i tekstualni dio s pripadajućim komentarima.

ID Datum Medij Novine Naslov Autor Površina Vrijednost Subjekt Status Orijentacija
123456 dd-mm-gggg Tisak Nacional Otvaranje nove trgovine Pero Perić 934,34 27817,17 Subjekt 1 Glavni Pozitivna
123457 dd-mm-gggg Tisak Jutarnji list Novo sniženje cijena Mario Marić 55,24 15317,56 Subjekt 2 Sporedni Negativna
123456 dd-mm-gggg Tisak Večernji list Zadovoljni kupci Ivana Ivić 63,19 2424,16 Subjekt 3 Samo spomenut Neutralna

Status subjekta u pojavi Orijentacija objava PR učinak


  • medijskih objava

  • oglasa

  • analiza

  • godina iskustva