•  
  •  
  •  
  •  

 

POJMOVNIK
STRUKE

OSNOVNE ANALIZE

Jednostavne, cjenovno prihvatljive analize koje predstavljaju osnovu za praćenje pojavnosti u medijima. Kroz jednostavnu metodologiju i orijentaciju na kvantitativne elemente prikazujemo vašu prisutnost u medijima kroz broj objava, vrijednost objave, autora objave, vrstu medija, površina/trajanje objave i stranica/vrijeme emitiranja. Uz sve to nudimo vam mogućnost praćenja konkurencije čime ćete moći usporediti svoj medijski nastup s drugima.

U suradnji s našim stručnim timom analitičara možete personalizirati elemente vaše analize birajući analitičke parametre koji će odgovarati vašim specifičnim potrebama i željama. Osnovne analize isporučujemo kao jednostavne excel tablice i prikladne grafove dizajnirane za brzo i učinkovito praćenje vaše medijske pojavnosti.

Id Datum Medij Novine Naslov Autor Površina Vrijednost Subject
123456 dd-mm-gggg Tisak Nacional Otvaranje nove trgovine Pero Perić 934,34 27817,17 Subjekt 1

Vrijednost prema medijima Vrijednost prema tisku Frekvencija pojavljivanja trgovačkih kuća na TV-u


  • medijskih objava

  • oglasa

  • analiza

  • godina iskustva