•  
  •  
  •  
  •  

 

POJMOVNIK
STRUKE

MONITORING OGLAšAVANJA

Kreirali ste nove oglase i lansirali ih u medije u sklopu vaše marketinške kampanje. Sada vas zanima kako je proveden vaš medijski plan te kako se konkurencija oglašava. Uz pomoć MediaNet izvještaja provjerit ćete provođenje vašeg medija plana, te saznati gdje i kako se oglašavaju vaši konkurenti i koliko ulažu u zakup medijskog prostora. MediaNet će vam omogućiti uvid u kreativna rješenja vaših konkurenata od 2002. do danas što će olakšati kreiranje originalnih i maštovitih slogana, vizualnih rješenja i kampanje u cjelini.

Od 1998. do danas analitički smo obradili ukupno 4.254.000 oglasa Pratite financijska ulaganja vaše konkurencije u zakup medijskog prostora Istražite i provjerite sve oglase iz prošlosti i osmislite nove kreativne oglašivačke kampanje Provjerite kako su mediji proveli vaš marketinški plan

Mašta je važnija od znanja.
Albert Einstein


  • medijskih objava

  • oglasa

  • analiza

  • godina iskustva