•  
  •  
  •  
  •  

 

POJMOVNIK
STRUKE

MEDIA ANALIZE

Isplanirali ste svoju kampanju, povezali ste se sa svojom publikom i naravno popratili ste svoje rezultate. Sada trebate znati je li uspjelo? Kroz Media analize nudimo vam široki izbor parametra koji će definirati koliko je vaša industrija, firma, proizvod, događaj osoba bila zastupljena u medijima, kakav je publicitet ostvarila, koje su ključne sadržajne odrednice vašeg nastupa u medijima, što su pojedini akteri na medijskoj sceni htjeli poručiti javnosti i koliko su u tome uspjeli, kakav je odnos ulaganja u plaćeni medijski prostor (marketinška ulaganja) i ostvarenog publiciteta te puno više.

U zadnjih 14 godina analitički smo obradili preko 4.320.000 medijskih objava Pratimo i evaluiramo vašu pojavnosti u svim vrstama medijima. Koristimo 15 i više različitih analitičkih parametara (varijabli) u analizama vaše medijske aktivnosti Mjerimo vašu PR učinkovitost te medijsku aktivnosti vaše konkurencije

You can only manage what you can measure
Peter Ferdinand Drucker


  • medijskih objava

  • oglasa

  • analiza

  • godina iskustva