•  
  •  
  •  
  •  

 

POJMOVNIK
STRUKE

ISTRAżIVANJE TRżIšTA

  • Što javnost misli o vašoj tvrtci?
  • Kako su se na ugled tvrtke odrazila posljednja događanja?
  • Je li zapažena vaša marketinška kampanja?
  • Tko zapravo kupuje vaše proizvode?
  • Ima li tržište potrebu za proizvodom koji želite lansirati?
  • Kakva je vaša ambalaža?
  • Koje medije konzumira vaša ciljna publika?

Dat ćemo vam odgovore na većinu ovih i sličnih pitanja ispitujući vaše ciljne skupine i pomoći vam da unaprijedite svoje poslovanje.

Obavljamo sve vrste kvantitativnih i kvalitativnih terenskih istraživanja i istraživanja za stolom primjenom najviših standarda istraživačke metodologije Uzorak se definira u skladu s ciljevima istraživanja i specifičnim potrebama klijenta: reprezentativni uzorak stanovništva RH, uzorak specijalista, prigodni uzorak, uzorak posebnih socijalnih grupa Osnova našeg iskustva je preko 50 različitih projekata terenskih istraživanja provedenih za potrebe raznih klijenata iz gospodarstva, bankarstva i financija, medija, izdavaštva, prehrane i industrije pića, kulture i obrazovanja, automobilske industrije, prometa i javnog prijevoza, tekstile i modne industrije, nafte i kemijske industrije.

What everybody knows is frequently wrong
Peter Ferdinand Drucker


  • medijskih objava

  • oglasa

  • analiza

  • godina iskustva