•  
  •  
  •  
  •  

 

POJMOVNIK
STRUKE

ANALIZE OGLAšAVANJA

Želite precizne i konkretne informacije o oglašavanju vaše konkurencije. Kroz analize oglašavanja dobit ćete informaciju o ukupnim investicijama u zakup medijskog prostora, oglašivaču, proizvodu, sloganu, veličini i poziciji oglasa, sadržaju oglasnih poruka, oglašavanju po vrstama medija i još mnogo više. Izrađujemo analize i izvještaje oglašavanja prema vašim potrebama kako bi se bolje oglašavali u budućnosti.

U suradnji s našim stručnim timom analitičara određujete elemente vaše analize (vrstu medija, subjekte, parametre) koji će odgovarati isključivo vašim potrebama. Analize oglašavanja isporučujemo kao prezentaciju, excel ili word izvještaj koji sadrži prikladne grafove, tablice i tekstualni dio s pripadajućim komentarima.

Broj TV oglasa Vrijednost TV oglasa Broj oglasa prema novinama


  • medijskih objava

  • oglasa

  • analiza

  • godina iskustva