•  
  •  
  •  
  •  

 

POJMOVNIK
STRUKE

3K METODOLOGIJA

Media net je od početka rada udovoljavao visokim standardima u pogledu primijenjene metodologije i stalno je nadograđivao u skladu sa novim spoznajama s tog područja i tehnološkim razvojem.

Metodologija koju, uz postojeću, koristimo za potrebe novih analiza bazira se na 3K medijskih objava (Kompletna kvantifikacija i konzumacija medija), što podrazumijeva kvantifikaciju svih parametara, kako objave (počevši od sadržajnih preko parametara forme), tako i medija (pretpostavljenih dosega objave i medija).

Naša 3K metodologija temelji se na:

  • Znanstvenoj teoriji – proučili smo literaturu koja se odnosi na recentne standarde u evaluaciji medijske komunikacije
  • Praksi i iskustvu – 15 godina bavimo se analizama medijskog sadržaja, prva smo agencija u Hrvatskoj i regiji
  • Istraživanju konzumacije medija – 3 do 4 puta godišnje
  • Istraživanju utjecaja medijske forme na percepciju sadržaja

Primjena ove metode omogućava nam dublji uvid u prisutnost promatranog subjekta u medijima, značaj koji mu pridaje svaki pojedini medij, te u konačnici točniju procjenu slike koju su mediji o subjektu odaslali javnosti. Na taj način klijentima dajemo preciznije informacije o odnosu i važnosti pojedinih medija za njihovu prepoznatljivost i stvaranje pozitivne slike u javnosti.


  • medijskih objava

  • oglasa

  • analiza

  • godina iskustva